Zgjedhjet, rrjetet sociale influencojne voten - Business Magazine Albania

Zgjedhjet, rrjetet sociale influencojne voten


Synimet e votimeve te shprehura nga miqte permes rrjeteve sociale mund te rrisin ndjeshem numrin e votuesve ne zgjedhje. Madje, nje mesazh i vetem i publikuar ne Facebook ne diten e zgjedhjeve per Kongresin e SHBA-ve ne vitin 2010 ishte ne gjendje te sillte rreth cerek milion njerez ne kabinen elektorale.

Jane rezultate te nje studimi te ri te kryer nga departamenti i shkencave sociale ne Universitetin e Kalifornise. Eksperimenti provon se presioni i miqve ndihmon ne vendimin per vote dhe se rrjeti social mund te kete nje ndikim te rendesishem ne sjelljen e njerezve ne boten reale.

“Pjesemarrja eshte teper e rendesishme per procesin demokratik, pa votues, nuk ka demokraci”,- tha autori i pare i studimit, profesori i shkencave politike James Fowler.

“Studimi yne tregon se influenca sociale mund te jete menyra me e mire per te rritur kete shifer. Fakt tjeter shume i rendesishem eshte dhe se ajo cfare ndodh online ka shume rendesi per boten reale”.

Sipas byrose se regjistrimeve ne SHBA, pjesemarrja ne zgjedhjet presidenciale te vitit 2008 ishte rreth 53% e trupit elektoral, ndersa per zgjedhjet e Kongresit te 2010-es, per te cilat eshte kryer edhe ky studim, pjesemarrja e votuesve ishte gati 37%.

Nje problem eshte vetem rasti i abstenimit, pra perdorimi i teknologjive dixhitale mund te ishte nje zgjidhje? Ne studim, me shume se 60 milion perdoruesve te Facebook me 2 nentor te 2010-es iu eshte treguar nje mesazh social ne njoftimet e tyre.

Mesazhi ishte i tille qe ftonte per te votuar por pa dhene emrin e nje kandidati te vecante. Mesazhi te informonte se ‘sot eshte dita e votimeve’, me nje pulsant pastaj mund te klikoje nese kishe votuar, tregonte nje harte me kabina elektorale, sa veta kishin votuar dhe sa nga miqte kishin votuar.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0