Përditësuar së fundmi: 19/04/2017

Teknologjia e re që do të heqë radhët e gjata nga supermarketet

nga Fiorela Jaupi
Pri 19, 2017
Studied at Faculty of Economy, Master of Science in Marketing. Content Editor at Business Magazine Albania
lexo me teper >

Nuk ka asnjë dyshim që kontrolli i automatizuar i artikujve në supermarket mund t’iu kursejë kohë por pritja në radhët e gjata është ende problem.

Sot Business Mag do t’iu prezantojë me Reji Robo, sistemi i ri i cili po shpërndahet në të gjithë Japoninë që skanon të gjithë artikujt për ju në supermarket. Kjo do të thotë që e vetmja gjë që ju duhet të bëni është të paguani.

E prodhuar nga Panasonic, pajisja përdor frekuenca të vogla të ID bashkangjitur me çdo artikull për të shënuar çdo gjë që është në shportën tuaj, madje dhe në fund të saj.

E vetmja gjë që duhet të bëjnë blerësit është të zgjedhin produktet që duan nga raftet dhe më pas të vendosin shportën e tyre në zonën e arkës, pasi pjesën tjetër do ta bëjë Reji Robo.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ekrani do të tregojë çdo artikull në shportë dhe do të jap çmimin total për to.

Është në dorën tuaj mënyra se si ju dëshironi të paguani, para në dorë ose kartë.

Panasonic pretendon se kjo teknologji do të zvogëlojë me 10% kohën e pazarit.

Pas vendosjes së një shporte posaçërisht të projektuar, të gjithë artikujt rrëshqasin në një zgarë, para se të dorëzohen tek blerësi.

Çdo artikull duhet të ketë një etiketë të pajisur me ID, në mënyrë që kontrolli i tyre të funksionojë.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pasi shporta të vendoset në peshore, frekuencat e emetuara nga makineria do të kontrollojnë etiketat, duke zbuluar atë që është brenda dhe çmimin përkatës.

Artikujt vendosen të gjitha në një çantë e cila është duke pritur në shportën tuaj.

Blerësit përdornin një ekran të thjeshtë me prekje për të paguar, i cili pranon karta ose para cash.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Firma pohon se sistemi do të zvogëlojë edhe shpërdorimin e ushqimit, pasi ajo do të mbajë të dhëna shumë të sakta të çdo gjëje të blerë nga dyqani dhe kur ajo është blerë.

Informacioni mund të kalojë përsëri në magazina, duke ndihmuar që të bëhen porosi më të sakta me furnizuesit.

Koncepti është i ngjashëm me atë të propozuar nga Amazon në një nga dyqanet e saj të reja ushqimore në Seattle, i cili do të jetë i hapur për publikun gjatë këtij vitiraporton Business Mag.

Megjithatë, sistemi japonez do të pranojë para cash, një shtesë e rëndësishme për klientët e moshuar të cilët nuk mund të paguajnë me kartë.

Ekrani tregon të gjitha sendet në shportë dhe totalin e çmimit. Të gjithë blerësit duhet të zgjedhin llojin e tyre të pagesës.

Pasi pagesa të pranohet, artikujt mund të merren nga blerësi.

Burimi: dailymail.co.uk

Evente

Samiti Global i PR në Beograd

Qershor 1, 2017
9 AM - 5 PM

Innovate your way out 2017!

Qershor 2, 2017
10 AM - 2 PM

SAMITI GLOBAL I GRUAS

Qershor 3, 2017
9 AM/6PM

ICT Youth Camp

Qershor 5, 2017
në orën 10:00 - 8 Qershor në orën 13:00

Doing Business 2017

Shtator 28, 2017
në orën 09:00 - 29 Shtator Sep 29 në orën 20:00