Si të tërhiqni vëmendjen e personave me influencë kur u dërgoni email?

Si të tërhiqni vëmendjen e personave me influencë kur u dërgoni email?


Liderat e industrisë marrin qindra me emaile që u kërkojnë atyre këshilla, partneritet, takime, fjalime në publik apo çfarëdo qoftë. Pak rëndësi ka se sa rëndësi dhe me sa respekt drejtohet kërkesa, shanset janë që emaili juaj të përfundojë në të njëjtin pirg me shumë të tjerë.

Por a ka ndonjë gjë që mund të bëni për të përmirësuar shanset që jo vetëm që të arrijnë të lexohen emailet tuaj, por edhe t’u kthehet një përgjigjie? Të kesh vëmendjen e një lideri të madh nuk kërkon domosdoshmërisht gjeste të mëdha ose subjekte provokative të emaileve (një subjekt i qartë dhe i drejtëpërdrejtë mund të jetë më i dobishëm). Plus faktit që shumë prej emaileve të tjera që u adresohen liderave mund të jenë shumë gafa në të shkruar, kështuqë një etiketë e thjeshtë për emailin tuaj mund t’ju çojë më larg se ç’mund ta mendoni ju.

6 trajnerë nga Këshilli i Trajnuesve të Forbes ndajnë me ne ekstrakte këshillash të tyre në ‘mjeshtërimin’ e emaileve që u dërgojmë individëve me influencë.

1. Bëjeni të kuptojë që ka lidhje më të 

Jini të drejtëpërdrejtë dhe të përmbledhur, kështuqë marrësit të emailit tuaj nuk do t’i duhet kaq shumë kohë të kuptojë se çfarë kërkoni ju prej tyre. Nëse po kërkoni ndihmën e tyre, niseni me një kërkesë të vogël (pra, niseni me diçka që do t’i kushtojë pak përpjekje dhe pak kohë marrësit të emailit). Nëse ofroni ndihmë, qasuni personit në fjalë ashtu siç do t’i qaseshit një klienti, duke ia bërë të qartë se si do të ishte edhe në përfitim të tij/saj përpjekjet tuaja. Demonstroni vlerat tuaja me lakonizëm dhe fokusim.

Kim Eisenburg, Kim Eisenburg Consulting

2. Respektoni kohën e tyre

Ne të gjithë jemi të zënë. Emailet lexohen nxitimthi, sidomos kur lexohen nga telefonat ceularë apo kur filtrohen nga një asistent më parë. Kijeni parasysh këtë kur i shkruani një personi me influencë ose lideri. Tregoni respekt dhe mos u zgjasni, dhe ç’ka është më e rëndësishmja, dilni drejtëpërdrejtë në temë.

Jessica Miller-Merrell, Blogging4Jobs

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0