Seksi nuk shet, kështu thotë ky studim i ri

Seksi nuk shet, kështu thotë ky studim i ri


Sipas një studimi nga John Wirtz, një profesor për reklamat në Universitetin e Illinoit, përfshirja e “joshjes seksuale” në një reklamë kreative nuk bëri që pjesëmarrësit ta kujtonin më mirë emrin e markës apo vet produktin.

Në fakt, konsumatorët kanë prirje ta gjykojnë negativisht një markë që përdor seksualitetin për të shitur një produkt.

“Nuk pati asnjë efekt mbi pjesëmarrësit, nxitja seksuale me qëllim blerjen e produktit,” tha Wirtz.

“Ky hamendësim se seksi shet, nuk është aspak i vërtet. Nuk ka asnjë tregues që sjell kjo taktikë sjell efekte pozitive.”

Lexoni: Reklamat me idetë më kreative

Ky studim u publikua së fundmi në Gazetën Ndërkombëtare të Reklamimit.

Përfundimet pasqyrojnë një zbulim të ngjashëm nga një ekip kërkuesish në Universitetin Shtetëror të Ohajos në vitin 2015, të cilët studiuan mitin e bindës se seksi apo dhuna në reklamat krijuese ndikon në blerjet e konsumatorit.

Në një kohë kur diversiteti, përfaqësimi i femrës në media dhe seksizmi në industrinë e reklamave janë tema kryesore e çdo diskutimi, shumë marka po heqin dorë nga reklamat “pikante”.

Lexoni: Reklamat më të mira në median sociale nga markat më të njohura

Dy vite më parë, Ameritest, firma për testimin e kopjimit, tregoi një reklamë nga Carl’s Jr. në panelin e konsumatorëve për të vlerësuar reagimin e tyre. Dhe konkretisht, kjo është reklama:

Më shumë se gjysma e panelit e komentoi këtë reklamë si ofenduese 52% apo të bezdisshme dhe të panevojshme, ndërkohë pothuajse 1/3 e tyre (32%) tha se thjesht ndjenin keqardhje për Carl’s Jr.

Feedback-u është i rëndësishëm për suksesin e një kompanie, kështuqë Carl’s Jr. është rikthyer përsëri te reklamat fillestare duke e “joshur” konsumatorin me përbërësit e tij.

/WARC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0