Sa sekonda duhet të jetë në ekran një reklamë? - Business Magazine Albania

Sa sekonda duhet të jetë në ekran një reklamë?


Një reklamë në internet duhet të jetë në ekran për 14 sekonda që të ketë shanse për të qenë e shikuar, sipas një studimi të ri në marrëdhëniet midis shikueshmërisë, kohës së shikimit dhe aftësisë së njerëzve për të kujtuar reklama.

Studimi nga firma e reklamave InSkin Media, në bashkëpunim me firmën kërkimore Now Hulumtime dhe Sticky – përfshiu rreth 4,300 konsumatorë në Mbretërinë e Bashkuar dhe teknologjinë duke përfshirë “ndjekjen me sy” dhe matjen e shikueshmërisë.

Një e treta arriti një “kohë shikimi” (koha e kaluar duke parë reklamën) më pak se një sekondë, ndërsa vetëm 42% e panë reklamën për të paktën një sekondë.

Koha mesatare që një reklamë ishte parë në fakt ishte 0.7 sekonda.

Studimi gjithashtu zbuloi se sa kohë një reklamë duhet të shikohet për të rritur nivele të caktuara të kohës së shikimit.

Mesatarisht, një reklamë duhet të shikohet për 14 sekonda.

Studim zbuloi gjithashtu se koha që njerëzit kalonin duke parë reklama ndryshonte në mënyrë të konsiderueshme nga katër formatet kryesore. Më shumë kohë shpenzohet në faqe për sipërmarrje rreth 7.5 sekonda, e ndjekur nga billboards (3.3 sekonda), gjysmën e faqeve (shikon vetëm pjesën e parë të një ëebsite) rreth 0.9 sekonda dhe në fund reklamat e shfaqura në website (0.7 sekonda).

Steve Doyle, CCO i InSkin Media, shpjegoi se një fushatë duhet të vlerësohet në tri faza: a ka patur reklama mundësinë për t’u parë, a u pa në të vërtetë dhe si ka qenë ndikimi.

Formatet e vogla kanë norma dhe mundësi më të larta për t’u parë”  dhe shumë fushata të mëdha u optimizuan kundër tyre, tha ai. “Por koha e shikimi është shumë e ulët dhe në këtë mënyrë është e optimizuar për angazhim dhe ndikim të ulët.”

Burimi: warc.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0