Revista BANKIERI – një dritare komunikimi profesional për bankat shqiptare dhe pjesë e dijes universitare - Business Magazine Albania

Revista BANKIERI – një dritare komunikimi profesional për bankat shqiptare dhe pjesë e dijes universitare


 

Z. Meka ka një eksperiencë mbi 16 vjeçare në fushën e tregjeve financiare, letrave me vlerë dhe bankave në Shqipëri. Gjatë karrierës së tij profesionale ka punuar pranë disa institucioneve si: Banka e Shqipërisë (Departamenti i Emisionit, Divizioni i Operacioneve Monetar dhe, Departamenti i Bursës së Tiranës), Bursa e Tiranës sh.a. (Drejtor i Përgjithshëm), Shoqata Shqiptare e Bankave – AAB (Sekretar i Përgjithshëm) dhe Banka Emporiki – Shqipëri (Drejtor Financiar-CFO). Aktualisht është anëtar i bordit editorial të Revistës shkencore “ECONOMICUS”, të Fakultietit Ekonomik të UET.

Në një intervistë ekskluzive për Infoalbania.al, Meka nënvizon se revista “Bankieri”, në treg që në vitin 2011, shërben si një vitrinë autoritare, serioze dhe mekanizëm mirë-argumentues, nëpërmjet së cilës bankat artikulojnë qartë dhe në mënyrë racionale probleme të ndryshme të veprimtarisë së tyre, si dhe ofrojnë e propozojnë zgjidhjet përkatëse për to.

Sipas tij, revista i ka kaluar pritshmëritë…
, ajo ka tani një rol edukues, lidhur me trajtimin e aspekteve dhe problematikave të përditshme bankare dhe financiare, me synimin që, edhe publiku i gjerë, përveç bankierëve, të mund të përmirësojë njohuritë e tij ekonomike, financiare dhe ato bankare, si pjesë e edukimit financiar.

Revista është ofruar, që nga numri i parë, në dy versione, të printuar dhe dixhitale.

Si lindi ideja e krijimit të revistës BANKIERI?

Revista “BANKIERI” lindi në tetor 2011, si një botim tremujor dygjuhësh, në shqip dhe anglisht, i Shoqatës Shqiptare të Bankave, AAB. Gjithsesi, ideja për krijimin e një reviste profesionale për bankingun shqiptar është diskutuar që në fillimet e vitit 2008, por që u finalizua me sukses vetëm 3 vjet më vonë, në vijim të një diskutimi profesional dhe teknik për të përgatitur një revistë që do të synonte të përmbushte misionin e Shoqatës Shqiptare të Bankave, lidhur me mbrojtjen, nxitjen dhe promovimin e interesave të bankingut në Shqipëri. Ndërkohë, që me botimin e kësaj reviste Shqipëria i bashkohej vendeve të rajonit dhe më tej të botës, lidhur me ofrimin e një publikimi të përkushtuar dhe profesional në fushën e bankingut.

Si ka ndikuar ky publikim te bankat dhe çfarë roli ka luajtur në veprimtarinë  e tyre?

Gjykuar nga profili dhe këndvështrimi thelbësisht i ngushtë rreth industrisë bankare, synimet dhe qëllimet afatshkurtra dhe afatgjata të revistës do të ishin trajtimi dhe evidentimi sa më i plotë dhe realist i çështjeve dhe aspekteve problemore me të cilat përballej asokohe, por edhe në vijim i gjithë sektori bankar shqiptar, sidomos nëse kihet parasysh momenti i daljes për herë të parë të saj, që përkon me periudhën e efekteve të plota të goditjeve të marra nga ekonomia kombëtare, nga kriza globale ekonomike dhe financiare e vitit 2008. Nga ana tjetër, si një publikim i një organizate që mbron dhe promovon interesat e një industrie specifike, si ajo e bankingut, revista u projektua dhe mund të pohoj se ia ka arritur me sukses që të përmbushë edhe objektiva të tjera, si: unifikim dhe shpalosje qëndrimesh dhe opinionesh zyrtare ndaj autoriteteve dhe gjithë grupeve të tjera të interesit, medias etj. Në këtë mënyrë, revista shërben si një vitrinë autoritare, serioze dhe mekanizëm mirë-argumentues, nëpërmjet së cilës bankat artikulojnë qartë dhe në mënyrë racionale probleme të ndryshme të veprimtarisë së tyre, si dhe ofrojnë e propozojnë zgjidhjet përkatëse për to. Gjithashtu, nga formati i rubrikave që përmbahen në të, revista i ka ardhur në ndihmë edhe vetë bankierëve shqiptarë, për t’u njohur dhe me shumë aspekte, analiza dhe trajtime teorike e praktike të fenomeneve dhe mekanizmave që ndikojnë dhe lidhen drejtpërdrejt me profesionin e bankierit dhe bankën si veprimtari ekonomike.

A është informuar më shumë publiku rreth bankave nëpërmjët kësaj reviste?

Fillimisht revista filloi të shpërndahej kryesisht në tregun bankar, por jo vetëm, si një revistë e e profilizuar për bankingun dhe bankierët në Shqipëri. Megjithatë, ky ishte vetëm synimi afatshkurtër, pasi revista, siç tregoi dhe kjo periudhë mbi trevjeçare që nga botimi parë e në vijim, synoi dhe po përmbush edhe një rol edukues, lidhur me trajtimin e aspekteve dhe problematikave të përditshme bankare dhe financiare, me synimin që, edhe publiku i gjerë, përveç bankierëve, të mund të përmirësojë njohuritë e tij ekonomik, financiare dhe ato bankare, si pjesë e edukimit financiar.

Si do të mund të karakterizohej më mirë kjo revistë?

Duhet theksuar se, që në fillimet e saj revista u projektua si një investim cilësor dhe intelektual i AAB-së dhe bankave, jo vetëm në mbrojtjen e interesave të drejtpërdrejta të biznesit bankar, por më gjerë si një kontribuuese serioze dhe me peshë në shpalosjen e mendimit dhe praktikës ekonomike shqiptare, si dhe të bërit biznes në Shqipëri, në fushën e bankingut. Bankat dhe sistemi bankar janë dhe mbeten aktorë të mëdhenj, të pazëvendësueshëm dhe shumë të rëndësishëm, në mos vitalë, në jetën ekonomike, si dhe një mbështetës unik i zhvillimit ekonomik të Shqipërisë dhe mirëqenies ekonomike të qytetarëve shqiptarëve. Në këtë optikë, Revista BANKIERI ka qenë dhe do të jetë një dritare e përhershme komunikimi profesional për bankat shqiptare, në raport me gjithë pjesën tjetër të ekonomisë, qeverinë, partnerët e biznesit, qytetarët shqiptarë, etj. Nga ana tjetër, si një revistë dygjuhëshe, ajo shërben si një portal i drejtpërdrejtë informativ për të gjithë organizatat dhe organizmat e huaja rezidente në Shqipëri por jo vetëm, përfaqësitë diplomatike, etj, rreth asaj çka ndodh dhe debatohet brenda sistemit bankar shqiptar. Për më tepër, kjo rrit vizibilitetin e bankingut shqiptar dhe AAB-së në arenën ndërkombëtare, krahas simotrave të tyre në botë, që përkthehet në një rritje cilësore të imazhit të Shqipërisë në botë.

Si ka ndryshuar qasja në vitin 2015, ku teknologjia dhe komunikimi i bankave ka ndryshuar në mënyrë rrënjësore?

Për sa i përket qasjes, revista është ofruar, që nga numri i parë, në dy versione, të printuar dhe dixhitale; kjo e fundit nëpërmjet faqes së internetit të Shoqatës Shqiptare të Bankave, AAB[1]. Gjithashtu, ajo mund të lexohet dhe konsultohet në mënyrë komode edhe përmes platformës së publikimeve elektronike pa pagesë: ISSUU[2], që mundëson shfletimin e formatit dixhital të revistës nga çdo pajisje elektronike. Për më tepër, faqja e internetit te AAB-së ofron dhe mundësinë e shkarkimit pa pagesë të revistës në format PDF, duke i mundësuar të gjithë të interesuarve, sidomos studiuesve, kërkuesve, studentëve, etj, informacione, analiza dhe të dhëna të vlefshme rreth bankingut shqiptar dhe atij ndërkombëtar. Konkretisht, rrugëtimi i derisotëm i revistës paraqet grumbullimin e një interesi gjithnjë e më të madh për të, jo vetëm nga biznesi shqiptar, organizmat qeveritare e rregullatorë, vendase e të huaja, por edhe brenda akademisë, duke skalitur gjithnjë e më shumë profilin e saj në kontekstin e debatit akademik dhe punimet e kërkimet shkencore të stafeve pedagogjike, studentëve apo studiuesve të ndryshëm. Kështu, “BANKIERI” po shndërrohet dalëngadalë në pjesë e jetës dhe dijes universitare, që nënkupton një investim të çmuar në drejtim të përgatitjes së studentëve cilësorë, të cilët do të jenë më të përgatitur rreth bankingut në përgjithësi, e atij shqiptar në veçanti.

[1] http://www.aab.al/al/bankieri_magazine.php

[2] http://issuu.com/aabshshb/docs

Ky artikull është pjesë e publikimit online Business Magazine. Klikoni KETU për ta lexuar të plotë.

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0