Njihuni me blogeren 22-vjeçare, e cila paguhet 15,000 $ për një postim të vetëm në Instagram - Business Magazine Albania

Njihuni me blogeren 22-vjeçare, e cila paguhet 15,000 $ për një postim të vetëm në Instagram


Danielle Bernstein, blogere prapa We Wore What, kohët e fundit tha për Harper’s Bazaar se ajo mund të bëjë 15,000 $ nga një post i vetëm në Instagram.

Paratë vijnë nga markat, të cilat duan që produktet e tyre të vihen re nga 992,000 njerëzit që e ndjekin Bernstein në aplikacion.

Ashtu si shumë blogerë të tjerë të modës, Bernstein poston foto me veshjet e saj të përditshme, së bashku me informacion se si t’i blesh rrobat dhe aksesorët që ajo ka veshur.

Ajo që ndjekësit e saj nuk dinë është se shumë nga këto postime janë rezultat i negociatave me marka të modës, të cilët mund t’i kërkojnë asaj të mos përfshijë produkte nga konkurrentët e tyre në të njëjtën kohë, apo edhe ndonjë postim tjetër në Instagram atë javë.

Ata janë të gatshëm të paguajnë një çmim të lartë për këtë. Sipas Harper’s Bazaar, brand-et shpenzojnë më shumë se 1 miliardë $ çdo vit për postimet e sponsorizuara në Instagram.

Shuma e saktë që kompanitë paguajnë është e lidhur direkt me numrin e ndjekësve që një përdorues ka në Instagram. Kur Bernstein të rrisë ndjekësit e saj, ajo do të jetë në gjendje për të fituar më shumë për një post të vetëm.

njihuni-me-blogeren-22-vjecare-e-cila-paguhet-15000-per-nje-postim-te-vetem-ne-instagram-businessmag

Harper’s Bazaar shpjegon:

Mesatarisht, në qoftë se ju keni qindra mijëra ndjekës ju mund të bëni diku nga $ 500 në $ 5000 për postim, por në qoftë se ju keni më shumë se 6 milionë ndjekës, pagesa juaj mund të jetë $ 20,000 deri $ 100,000.

Edhe pse Bernstein nuk thote se sa fiton nëpërmjet Blogging dhe postimeve të sponsorizuara në Instagram, ajo ka pranuar se “kjo është më shumë seç mund të kisha imagjinuar ndonjëherë si një 22-vjeçare.”

Ajo shtoi, “Unë e mbështes plotësisht veten time. Unë kursej, investoj dhe jam duke u përpjekur të tregohem e zgjuar për çdo gjë dhe të mësoj më shumë me kohën.

 

/burimi: BusinessInsider

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0