Përditësuar së fundmi: 20/04/2017

Ja cili është sekreti për të patur një biznes të suksesshëm

Share
nga Anerola Torollari
Pri 20, 2017
Studied at Faculty of Science, Content Editor Biznesi at Business Magazine
lexo me teper >

Përse i fillova bizneset e mia? Edh pas 5 dekadash, përgjigjia mbetet e njëjta ashtu siç ishte kur nisa kompaninë time të parë: për të bërë një ndryshim pozitiv në jetët e njerëzve. Besoj se të gjitha bizneset duhen ta kenë këtë dëshirë në AND-në e tyre në mënyrë që të jenë të suksesshme.

Për fat të keq, jo çdo biznes ndan këtë pikëpamje. Këto kompani që vendosin përfitimin para njerëzve në fund do të zbulohen për qëllimin e tyre.

Merrni për shembull industrinë e linjave ajrore. Ne kemi krijuar tre linja ajrore shumë të dashura, Virgin Atlantic, Virgin Australia dhe Virgin America, të cilat janë ushqyer nga besimi se udhëtarët meritojnë më shumë. Pasagjerët meritojnë zgjedhje, ata meritojnë mirësjellje dhe kujdes. Ata meritojnë risi, ata meritojnë respekt dhe një përvojë të mahnitshme. Ata nuk meritojnë të trajtohen si numra në një bilanc apo si bagëtitë në një kasolle.

Ne krenohemi me shërbimin e përzemërt. Çelësi për arritjen e gjithë kësaj është duke lejuar ekipin tuaj të jetë vetvetja. Duke vendosur shumë procese dhe procedura, personelit mund t’i vështirësohen gjërat kur ata kanë nevojë për të nxjerrë përfundime, bazuar në përvojën, humanizmin e tyre dhe kulturën e kompanisë. Ne në të gjitha hotelet, trenat, klubet shëndetësore dhe bankat e Grupit tonë Virgin u japim ekipeve tona mundësi për të marrë vendime në bazë të mirëkuptimit të përbashkët, e jo të librave të vjetëruara. Kjo rezulton në dhënien e mjeteve të duhura stafit, për ta bërë mirë punën e tyre dhe për të bërë gjënë e duhur.

Kur vlerat pozitive dhe të përzemërta bëhen pjesë e ekipi tuaj, ata do të fuqizohen, do të ndihen të çmuar dhe do të kuptojnë se janë pjesë e një misioni më të madh sesa thjesht të bërit para. Kjo do të duket në mënyrën se si i trajtojnë klientët tuaj, të cilët nga ana e tyre do të jenë më besnike ndaj markës dhe shërbimit tuaj. Dhe, në fund, kjo do të pasqyrojë pozitivisht edhe në fitimet tuaja.

Çdo kompani dhe çdo udhëheqës biznesi bën gabime – unë kam bërë më shumë se sa pjesëmarrja ime e drejtë dhe e di që do të bëj edhe më shumë. Por ajo që është e rëndësishme është se si reagoni dhe si mësoni nga gabimet tuaja. Nëse përballeni me gabimet tuaja, veproni shpejt dhe duhet të keni ndërtuar një kulturë të fortë të kompanisë, e cila kapërcen çdo pengesë.

Nëse biznesi juaj nuk është i ndërtuar mbi njerëzit dhe qëllimin, ju nuk do të jeni të përgatitur për asgjë. Nëse biznesi juaj beson në mbështetjen dhe rritjen e njerëzve të tij, ata do të rriten dhe konsumatorët do të kthehen pa pushim.

Në fund të fundit, nëse biznesi juaj është me të vërtetë i angazhuar për të ndryshuar për mirë, atëherë përfundimisht ju do të keni sukses.

burimi: Virgin

Evente

Shkolla verore “Aftesitë menaxheriale dhe Lidership”

Qershor 30, 2017
2:00 PM - 5:00 PM Korrik 2

Imazhi i ri i aplikacionit Baboon

Korrik 1, 2017
8:00 AM - 8:00 PM

Hardh Fest 2017

Shtator 7, 2017
9:00 AM - Shtator 10 9:00 PM

Doing Business 2017

Shtator 28, 2017
në orën 09:00 - 29 Shtator Sep 29 në orën 20:00