Facebook gjurmon edhe hollësitë më të frikshme për jetën tuaj. Ja se si t'i gjeni ato - Business Magazine Albania

Facebook gjurmon edhe hollësitë më të frikshme për jetën tuaj. Ja se si t’i gjeni ato


Siç thotë dhe shprehja: “Nëse ju nuk jeni duke u shitur, ju jeni produkti.” Në asnjë situatë kjo nuk është aq e vërtetë sa në Facebook.

Rrjeti social numëron pothuajse dy miliardë përdorues dhe ofron sasi të madhe përmbajtjeje falas që e mban shumicën prej nesh të zënë me orë të tëra çdo ditë. Dhe në të ardhmen kërkon që ta shtojë këtë përpjekje për të na mbajtur në website edhe më gjatë, ose në pronat e tjera të Facebook, si Messenger, Whatsapp dhe Instagram.

Sa më shumë kohë që Facebook i mban përdoruesit, aq më shumë të dhëna mund të mblidhen për secilin prej nesh. Këto të dhëna janë ato që i sjellin reklamuesit në platformë dhe në fund të fundit ajo që vendos paratë në arkën e Facebook.

Business Magazine ju tregon një shembull me anën e kësaj tabele:

Kjo është vetëm një pjesë e informacionit që Facebook ka për një përdorues. Me një vështrim të shkurtër, ju mund të shihni se Facebook e di se çfarë lloji smartphone-i përdorim, shfletuesin që përdorim më shpesh, zakonet e udhëtimeve tona, madje edhe prirjet politike. Parashikimet bëhen në bazë të faqeve që pëlqejmë, përditësimeve të statusit, asaj që pëlqejnë miqtë tanë, vendndodhjen, fokusin e karrierës dhe madje si ndërveprojmë me llogari ose reklama të tjera, brenda ose jashtë faqes duke na dhënë një pamje mjaft të qartë të secilit prej nesh. Dhe këto janë vetëm të dhënat që Facebook bën publike.

Është diçka e mahnitshme, me të vërtetë. Edhe e frikshme në të njëjtën kohë. Ne kemi frikë nga hakerat, por kërcënimi më i madh për privatësinë në internet, të paktën sipas mendimit tim, vjen nga faqet me të cilat ndërveprojmë çdo ditë.

Këtu mund të kontrolloni profilin tuaj të reklamës. Për të parë informacionin që ju përshkruan më së miri, klikoni Your Information > Your Categories. Duhet të jetë relativisht i saktë. Nëse jo, mund të fshini grupet e reklamave që nuk mendoni se i përkisni. Mbani parasysh: nëse mendoni se fshirja e të gjithave prej tyre do të çojë në më pak reklama, e keni gabim. Ajo do të sjell vetëm që reklamat të jenë më të rastësisshme.

Burimi: thenextweb.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0