Përditësuar së fundmi: 05/04/2017

Çmimet e produkteve Apple krahasuar me konkurrentët në treg

Share
nga Neada Muçaj
Pri 05, 2017

Një nga thashethemet më të përhapura për iPhone-in e fundit që pritet të lançohet këtë vjeshtë është çmimi i tij prej 1000 dollarësh ose edhe më shumë.

Por ky nuk është një çmim realist, kështu shkruan analisti i UBS Steve Milunovich në një shënim për klientët.
Në fakt, ai pret që iPhone-i i ridizenjuar, me ekranin e gjeneratës tjetër OLED, të ketë një çmim duke filluar nga 850 deri në 900 dollarë.

“Çmimet e Apple janë një strategji që ne e quajmë “luksi i shumëkërkuar,” shkruan ai. “Produktet me çmim të ulët pozicionohen në mes të tregut dhe produktet ‘Pro/Plus janë ato që kushtojnë më shumë. Kjo është një strategji që e lejon brandin Apple të jetë brenda mundësive të një tregu masiv njëkohësisht të shihet si një opsion premium.”

Milunovich e ilustron këtë pikë duke krahasuar çmimet e laptopëve, telefonave dhe tabletëve Apple me markat e tjera të mëdha elektronike:

Apple vs konkurentët e saj në treg:

cmimet-e-produkteve-apple-krahasuar-konkurrentet-ne-treg-businessmag

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

/BusinessInsider

Evente

Shkolla verore “Aftesitë menaxheriale dhe Lidership”

Qershor 30, 2017
2:00 PM - 5:00 PM Korrik 2

Imazhi i ri i aplikacionit Baboon

Korrik 1, 2017
8:00 AM - 8:00 PM

Hardh Fest 2017

Shtator 7, 2017
9:00 AM - Shtator 10 9:00 PM

Doing Business 2017

Shtator 28, 2017
në orën 09:00 - 29 Shtator Sep 29 në orën 20:00