Cilët janë reklamuesit më të mëdhenj në Shqipëri? - Business Magazine Albania

Cilët janë reklamuesit më të mëdhenj në Shqipëri?


Shoqëritë e telekomunikacioneve mbeten reklamuesit më të mëdhenj në Shqipëri, të ndjekura nga bankat.

Vodafone është kompania me shpenzimet më të madha të publicitetit në vend. Në vitin 2015, buxheti i saj i marketingut ishte 1.14 miliardë lekë (rreth 8.3 milionë euro), me një rritje prej 24% në raport me vitin e mëparshëm. Edhe sipas hapësirës televizive, apo sipërfaqes së reklamuar në web, Vodafone dominon.

Për Telekom Albania, shpenzimet e deklaruara të reklamave ishin rreth 997 milionë lekë (rreth 7.5 mln euro) në 2015-n, me një rritje prej 13% me bazë vjetore, pas tkurrjes prej 27% me bazë vjetore vitin e mëparshëm.

Kompania rezulton të ketë rritur buxhetin pas ndryshimit të emrit nga AMC në Telecom Albania, që u shoqërua me një fushatë agresive marketingu.

Albtelecom ka tkurrur ndjeshëm buxhetin në 2015-n, me 36% në 516 milionë lekë, sipas deklarimeve në bilanc.

Në total, operatorët kryesorë të telekomunikacionit kishin një buxhet marketingu prej rreth 20 milionë euro në vitin 2015, pothuajse e pandryshuar në raport me një vit më parë.

cilet-jane-reklamuesit-me-te-medhenj-ne-shqiperi-business-mag

Kompanitë celulare mbeten shpenzuesit më të mëdhenj në tregun e publicitetit në vend, me një pjesë të konsiderueshme të tyre, që u shkon televizioneve.

Në vitin 2013, hyri në treg një reklamues i madh, Llotaria Kombëtare, që kishte një buxhet total publiciteti prej 324.5 milionë lekësh. Por, në 2014-n buxheti i saj zbriti me 35% në 210 milionë lekë, teksa kompania vijon të deklarojë humbje të mëdha (në 2014-n humbjet ishin rreth 500 milionë lekë, nga 622 milionë lekë vitin e mëparshëm). Në 2015-n, buxheti i saj i marketingut ishte minimal në vetëm 37 milionë lekë.

Studio Moderna (Top Shop), ndonëse është reklamues kryesor në numër spotesh, ka një buxhet minimal që nuk i kalon 50 milionë lekët në vit.

cilet-jane-reklamuesit-me-te-medhenj-ne-shqiperi-business-mag

Bankat kanë deklaruar në bilancet e tyre shpenzime marketingu prej rreth 9.4 milionë eurosh, me një rritje prej rreth 7% në raport me 2014-n. Një pjesë e vogël, rreth 15-20% u shkon televizioneve, sipas aktorëve të tregut, por dhe të dhënave të numrit të spoteve nga Idra Media. Pjesa më e madhe shkon për shpenzime të tjera (outdoor, shërbime të tjera marketingu).

Credins ka kaluar në reklamuesin kryesor nga bankat në vitin 2015, pas dyfishimit të fondeve të përcaktuara për këtë qëllim, teksa më parë buxhetin më të madh e kishte Banka Raiffeisen.

cilet-jane-reklamuesit-me-te-medhenj-ne-shqiperi-business-mag

Burimi: monitor.al

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0