Përditësuar së fundmi: 12/11/2016

Alibaba fitoi 15 miliardë $ në vetëm 20 orë në “Ditën e Beqarëve”

nga Anerola Torollari
Nën 12, 2016
Studied at Faculty of Science, Content Editor Biznesi at Business Magazine
lexo me teper >

Gjigandi kinez e-commerce Alibaba ka thyer një rekord të ri me të ardhura prej 15 miliardë $. “Dita e beqarëve“, një festë për beqarët, është mbajtur në Kinë më 11 nëntor. Festa ka filluar nga studentët në Universitetin e Nanjing në vitin 1993, por në vitin 2009, Alibaba, shitësi më i madh në botë, ka vendosur që të përfitojë dhe të ofrojë ulje në internet për të përkuar me pushimin.

Shitjet e këtij viti kanë thyer tashmë rekordin e vitit të kaluar, duke e çuar në 15 miliardë $ në 20 orë këtë ngjarje një-ditore, me shitjet e fundit pritet të jetë rreth 20 miliardë $. Nga ora 13:00 në Kinë, blerjet celularë llogariten në 84 % të të gjitha shitjeve. Dhe kompania raporton se markat më të mëdha me bazë në SHBA kanë qenë të Apple, Nike, New Bilance, Playboy dhe Skechers. Dhe nuk mendoj se konsumatorët e Alibaba-së janë kufizuar vetëm në Kinë.

Kompania njoftoi se në afrimin e mesnatës EST më 10 nëntor, Shtetet e Bashkuara ishin numri një i shitjeve në Kinë. Për herë të parë këtë vit, kompani të tilla si Apple dhe Target ishin në dispozicion të klientëve në Tmall, dyqan masiv online i Alibaba-së, duke u bashkuar markave të tilla si Gap, Starbucks, Costco, Macy-së dhe Zara.

Kompania solli 7 milionë $ gjatë shitjeve për herë të parë në vitin 2009 të “Ditës së beqarëve”, i cili përfshinte 27 tregtarë. Në vitin 2014, konsumatorët shpenzuan 9.3 miliardë $ më 11 nëntor.

U deshën vetëm 12 orë për të kaluar këtë shifër në 2015 me 14.3 miliardë $. 30 mijë marka nga 25 vende të ndryshme shitën sende “në sheshe” të shumta online në Alibaba dhe 120.000 kërkesa janë bërë çdo minutë vitin e kaluar. Shitjet në “Ditën e beqarëve” ishin tre herë më shumë se Cyber Monday dhe Black Friday kombinuar së bashku në 2015.

Blerjet përmes Alibaba dhe bizneseve të saj përbëjnë 80 për qind të shitjeve online të Kinës. Vitin e kaluar, Alibaba ka mbajtur një shfaqje televizive të veçantë tre-orëshe të quajtur Tmall Double-11 Night Carnival që paraqiti yje të mëdhenj si Kevin Spacey dhe aktori që ka luajtur James Bond, Daniel Craig.

Pa menduar këtë vit u përfshinë dhe ylli i NBA-së Kobe Bryant dhe Victoria dhe David Beckham, një shfaqje e modës dhe përvojë reale e pazarit virtual.

 

burimi: Entrepreneur

Evente

Albanian Skills 2017

Maj 26, 2017
ora 08:00 dhe 27 Maj ora 09:00

Samiti Global i PR në Beograd

Qershor 1, 2017
9 AM - 5 PM

Innovate your way out 2017!

Qershor 2, 2017
10 AM - 2 PM

SAMITI GLOBAL I GRUAS

Qershor 3, 2017
9 AM/6PM

Doing Business 2017

Shtator 28, 2017
në orën 09:00 - 29 Shtator Sep 29 në orën 20:00