4 mënyra që njerëzit e zënë të lexojnë email-et tuaja - Business Magazine Albania

4 mënyra që njerëzit e zënë të lexojnë email-et tuaja


Email është, dhe ka të ngjarë të mbetet, forma dominuese e komunikimit në botën e biznesit,  mbi 100 miliardë email-e të lidhura me biznesin dërgohen dhe merren çdo ditë. Pra, nëse ju jeni në një pozicion ku  jeni duke u përpjekur për të marrë vëmendjen e dikujt me email, nëse  jeni duke shpresuar për të siguruar një klient të ri, bëni një lidhje të re profesionale të rrjetit tuaj, ose të merrni një pozicion pune-ju jeni në rrugën e duhur.

Këtu janë disa këshilla për të tërhequr vëmendjen e njerëzve më të zënë përmes email-it, dhe për të marrë një përgjigje:

Subjekti është shumë i rëndësishëm.

Siç është raportuar kohët e fundit në një artikull nga Fast Company, studimi i ri tregon se ajo që ju shkruani në rreshtin e subjektit të një email-i mund të ketë një ndikim të madh nëse ajo që merret lexohet ose jo. Përpiquni të shmangni pyetjet, ose të përdorni nje “pyetje të shpejtë” në subjekt. Nëse ju e bëni, shanset e email-it tuaj per t’u lexuar bien nga 51.9% në 41.6%. Përveç kësaj, këto email-e gjenerojnë një përgjigje vetëm 18.4% të kohës, krahasuar me mesataren prej 29.8%. Në vend të kësaj, provoni të përdorni  një numër në rreshtin e subjektit. Këto email-e marrin një përgjigje 32% të kohës.

Bjerini shkurt dhe qartë

Pasi ju jeni në derë, do të thotë që dikush ka lexuar subjektin tuaj dhe ka vendosur për të hapur email-in tuaj, pengesa tjetër që ju duhet të kaloni është në të vërtetë t’i bëni ata të lexojnë mesazhin tuaj. Pra, bjerini shkurt dhe qartë. Nëse email–i është shumë i gjatë, i komplikuar, ose në ndonjë mënyrë do të kërkojë shumë kohë për t’u lexuar, marrësi mund të vendosë për t’a ruajtur atë për më vonë ose edhe t’a fshijë atë plotësisht. Jini të qartë dhe konçiz për rezultate më të mira.

Bëjini ata që t’iu kthejnë një përgjigje të shpejtë dhe të thjeshtë

Në mënyrë që email-i juaj të gjenerojë një përgjigje, provoni  t’a bëni më të lehtë për ta për t’u përgjigjur. Jepuni  atyre disa opsione se si të peshojnë një çështje sesa vetëm t’iu kërkoni se çfarë ata mendojnë. Ose, kur është e përshtatshme, provoni duke ofruar një zgjidhje të mundshme dhe pastaj thjesht kërkojini për konfirmim për të vazhduar. Duke ndihmuar lexuesit tuaj t’iu përgjigjen shpejt, dhe për të kontrolluar edhe këtë në listën e tyre të gjërave për tu bërë, ka të bëjë me bastin më të mirë që ju të keni një përgjigje për të marrë.

Mos dërgo email-e vazhdimisht

Gjithkush ka një reputacion kur është fjala për email-in, edhe nëse ata janë të vetëdijshëm për të ose jo. Mendoni për këtë mik, i cili ende dërgon shumë email-e të paraqitura si spam, ose ai që është gjithmonë duke dërguar mesazhe në të gjithë listën e kontakteve të tij duke u përpjekur të zhvendosi të gjithë në drejtim të pozitës së tij.

E pra, ju gjithashtu keni një reputacion të dërgimit të email-eve. Nëse marrësit fillojnë të mësojnë se ju shpesh dërgoni email-e me gjëra jointeresante dhe/ose të parëndësishme, ata me shumë gjasa do të fshijnë çdo gjë që vjen nga ju. Në vend të kësaj, jini të sjellshëm dhe të kujdesshëm me kohën e njerëzve, kur iu dërgoni email atyre. Mundohuni  të mos mbingarkoni marrësin me mesazhe dhe ata do të jenë të frymëzuar për t’iu kthyer përgjigje në rastet e rralla që iu dërgoni email-e. Ata do të besojnë se është e rëndësishme dhe se nuk do t’iu marrë shumë kohë-një kombinim që do iu bëjë fitues.

 

burimi: time.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0